Pyrénées Stories

Respostes a les preguntes més freqüents

Què ens demaneu durant la crisi?

No estàs mai sol/a! Pyrénées Andorra sempre et dona la mà. Quan tot és de color de rosa però també quan hi ha situacions excepcionals com la crisi sanitària que estem vivint. Hem detectat que hi ha gent que té dubtes de com funciona el sistema de la compra d'alimentació en línia, preguntes de funcionament de la compra del menjar per a mascotes, els horaris del centre... Et resolem totes les teves preguntes! 

Llegeix amb atenció! 

 

Hem preparat un petit tutorial de com fer servir la Compra superfàcil. Però si tens preguntes de funcionament, aquí responem als dubtes més habituals.

TUTORIAL COMPRA SUPERFÀCIL

Puc comprar en línia si no tinc la targeta Pyrénées de Crèdit?

Sí, es pot pagar amb targeta de crèdit/dèbit. Només t'has de registrar, fer la compra i escollir el mètode de pagament "Targeta de crèdit/dèbit". Tens més informació al tutorial de la Compra Superfàcil.

En aquest cas (si pagues amb targeta de crèdit/dèbit) tots els productes anotats a observacions no es cobren al moment de fer la comanda. Quan t'ho vinguin a portar a casa, t'ho cobraran amb targeta amb el datàfon.

He fet la comanda En línia i no m´han servit la totalitat dels productes però me’ls han cobrat, a qui em puc dirigir?

Si has fet el pagament amb targeta de crèdit, no t'amoïïnis, només et cobrarem el que apareix al tiquet que hauràs rebut amb la teva comanda. En un parell de dies rebràs l'abonament al compte de la targeta.

Si tot i aixi trobes que no coincideix el tiquet amb els productes rebuts, envia un correu electrònic a comprasuperfacil@pyrenees.ad amb la següent informació:
-Número de comanda
-Foto del tiquet de compra
-Llistat dels productes que no s'han servit.

Revisarem el cas el més aviat possible. Preguem paciència.

Soc una persona gran i vull fer la compra per telèfon, és possible?

Hem habilitat el número de telèfon 880 186  perquè la gent gran pugui fer la compra sense sortir de casa. És un servei reservat exclusivament per a gent gran sense accés a internet. Agraïm la vostra col·laboració.

Com puc comprar productes frescos? Carn peix, Iogurts etc...

Al finalitzar la comanda, a l'apartat de comentaris, pots demanar productes frescos detallant a quina secció corresponen de la següent manera:

Exemple:
Xarcuteria
- 200 g de pernil dolç Madrange
- 150 g de pit de gall d’indi envasat al buit
Carnisseria
- 300 g de llom de Palou, tallat fi
- 500 g de carn picada (50% porc, 50% vedella)
Peixateria
- 2 cues de rap
- 1 kg de musclos

En aquest cas, si pagues amb targeta de crèdit/dèbit, els productes anotats a observacions no es cobren al moment de fer la comanda. Hi ha dues opcions de pagament:

  • Pagar-ho amb targeta al repartidor en el moment de l'entrega a domicili.
  • Si per precaució vols evitar el contacte amb el repartidor, també pots pagar per paylink.

En cas de pagar amb la Targeta Pyrénées es cobrarà únicament els productes servits.

M´he descuidat de posar alguns productes a la comanda que acabo de fer, com puc fer per incloure´ls i que m´ho portin tot junt?

Hauràs de fer una altra comanda a part amb els productes que t'hagis deixat de comprar. Tot i així, insitim que us reviseu la compra abans de finalitzar-la.  

Quin És el termini d'entrega de la meva comanda?

Actualment a causa del volum de les comandes provocat per la crisi sanitària, el lliurament a domicili triga uns 2 o 3 dies. Disculpeu les molèsties.

Com puc saber l'ESTAT de la meva comanda? quan me l'entregaran?

Al teu compte de la compra superfàcil pots veure si la comanda està en procés però no es pot saber si està acabada o no. Si ja fa més de 2 o 3 dies que vas fer la comanda i no t'ha arribat, truca al Servei d'Atenció al client al 880 100.

Puc venir a recollir jo mateix(A) la meva compra?

Sí, pots sol·licitar el servei de Click&Collect a l'apartat de comentaris al finalitzar la comanda. Ens posarem en contacte amb tu un cop estigui preparada la comanda i podràs recollir-la a la 2a planta del pàrquing sense baixar del cotxe. 

 

Tinc l'app i soc client(a) de pyrÉnÉes, m'he de registrar a la compra superfàcil igualment?

Sí, són comptes diferents. Per a qualsevol dubte pots consultar el tutorial de la csf. Si encara et queden dubtes, truca al 880 100.

No em puc registrar a la compra EN lÍnIA. Què he de fer?

Pots trucar al Servei d'Atenció al Client, al 880 100 i et donaran d'alta.

He oblidat la meva contrasenya per la compra SUPERFÀCIL, he demanat una nova però no m´arriba EL CORREU, què puc fer?

Pots trucar al Servei d'Atenció al Client, al 880 100 i t'ajudaran.

Vull canviar la contrasenya que m´ha enviat PyrénÉes per fer la compra en línia i no em deixa.

Per raons de seguretat no és possible canviar la contrasenya. Pots trucar al Servei d'Atenció al Client, al 880 100 i t'ajudaran.

No tinc el pin de la targeta. Com puc fer per canviar el pin de la tarGETA?

Pots canviar el PIN de la teva Targeta Pyrénées des de l'app. Descarrega-la per Android o iPhone.

Si no també pots enviar un email a parlem@pyrenees.ad amb foto/escaneig de DNI o passaport i te'l facilitaran.

Puc UNIFICar la meva compra En línia d'Alimentació amb la meva COManda de LA FNAC O DEL CENTRE?

Malauradament en aquests moments no és possible unificar les comandes entre les diferents.
 
 

Quin és l'Horari D'atenció al públic?

L'horari d'obertura del centre, a partir de l'1 de juny del 2020, és de dilluns a dissabte de 9:30 a 21 h. I diumenges obert de 9:30 a 20 hores. 

Com puc contactar amb la financera?

Trucant al telèfon 880 299.

 

Esperem que aquestes preguntes i respostes us siguin útils. Estem al costat vostre ARA I SEMPRE. Som un petit país i units som més forts!