Revista Nadal Pyrénées 2022

003 Cloem un any intens. L’hem viscut amb la il·lusió de celebrar el 75è aniversari dels nostres Grans Magatzems i la posada en marxa de grans reptes empresarials, com el nou centre comercial Epizen, el més gran d’Andorra. Ha estat un dels períodes més apassionants en la nostra història, amb la presa de decisions importants encaminades a ser cada cop més responsables amb l’entorn, més compromesos amb Andorra i, sobretot, més propers als nostres clients. A Pyrénées volem continuar mirant cap al futur amb il·lusió. Ho volem fer acompanyats de tots vosaltres, a través de les millors marques, la cultura del servei i la qualitat com a base de la nostra raó de ser. Exercim amb convenciment la responsabilitat de ser una de les empreses quemillor descriu el tarannà emprenedor del nostre país, terra d’acollida i d’oportunitats. Conscients del canvi climàtic i de les dificultats que ens toca viure com a societat, hem emprès mesures amb l’objectiu de ser cada copmés sostenibles. Enguany, per primer cop, substituïm l’enllumenat de Nadal de la façana dels Grans Magatzems per una ambientació de baix consum i del tot sostenible. Una mesura emmarcada dins un pla global d’estalvi amb el qual volem aconseguir reduir fins a un 40% el consumd’energia. Volem reconduir aquest estalvi en avantatges per als nostres clients, sense renunciar a l’excel·lència, laqualitat i lamillor atenció al públic. Des d’Epizen fins a Pyrénées Pas de la Casa, el nostre grup és present a tot el país. Volem seguir creixent i per fer-ho comptem amb un equipdeprofessionals que fapossibleaquesta empresa, però també amb tots i cadascun dels nostres clients. Ens agrada treballar amb i per a les persones, cercant lamillora permanent i, si ens equivoquem, rectificant i aprenent dels nostres errors. Pyrénées és una empresa andorrana que vol seguir sent profundament andorrana. Una empresa d’aquí oberta al món i amb vocació d’acollida, on tothom té cabuda. Creiem en el nostre país i ens l’estimem. Ens complau que ens visitin, ens agrada fer d’amfitrions i, per això, ens afalaga ser un dels referents del turisme de compres i gastronòmic del Principat. A través de les marques, de la tecnologia, del servei, de manera sostenible i amb un ferm compromís amb les persones, volem continuar omplint d’esperança el futur d’Andorra. Sabem que amb l’escalf de tots vosaltres ho seguirem fent realitat. Us desitjo unes molt bones festes i un 2023 ple d’èxits, encerts, salut i felicitat. Per unes festes i un futur sostenibles P Patrick Pérez “ A Pyrénées volem continuar mirant cap al futur amb il·lusió. Ho volem fer acompanyats de tots vosaltres, a través de les millors marques. #EditorialPatrickPérez

EUGENIA SILVA. MODEL, MARE, EMPRENEDORA. *MAI PARIS D´EMPÈNYER / 15 ANYS DE PUSH UP

007 Ganes de brillar 018 I Ganes de festa 024 I Entrevista a Sonia Yebra, de Gallery 028 I Ganes d'estrenar 030 I Entrevista a Pol Suja, de Limited Sneakers 032 I La generació Z i la moda 034 I En clau de punt 038 I Totes les noves marques 066 I Entrevista a Juan Suárez, de Joyerías Suárez Ganes de sentir-me guap@ 080 I Ganes d'estar guap@ per festes 085 I Ganes de cuidar-nos amb productes naturals 086 I Entrevista a Cristina Alonso, de Sisley Ganes de fer esport 097 I Ganes de practicar esports d'aventura 109 I Ganes de reconnectar amb la natura 112 I Entrevista a Eder Sarabia, de FC Andorra Ganes de sortir 123 I Un viatge pel romànic andorrà 126 I 10 destinacions de somni Ganes de convidar a casa 137 I Ganes de decorar la nostra llar 140 I Ganes de vestir de Nadal la nostra taula 152 I Torna el Nadal a Pyrénées 154 I La màgia de l'advent Ganes de gaudir a la taula 161 I Ganes de gaudir dels millors sabors 164 I Entrevista a Miguel Torres, de Família Torres 172I Tot un món gastronòmic per a tu 176 I Entrevista a Carme Ruscalleda, de Cuick 186 I Ganes d'organitzar àpats de festa 192 I Entrevista a Jordi Morera, de l'Espícula Preus vàlids fins al 6 de gener del 2023, excepte errors tipogràfics i fins que se n’exhaureixin les existències. mSuari

Un respir posa en moviment tot el cos, per això és la nostra millor tecnologia. Per a més informació, consulta a la botiga o a geox.com

T H E N E X T G E N E R AT I O N O F L U G G A G E *MADE IN EUROPE | RECYCLABLE SHELLS | WORRY-FREE REPAIR SERVICE | AND IN THE END CAN BE RETURNED TO US TO RECYCLE OR REPURPOSE DISCOVER MORE AT: SAMSONITE.EU/WECARE L I GHT | STRONG | MORE SUSTA I NABLE* MADE I N EUROPE MADE WITH EXCLUSIVE ROXKINTM TECHNOLOGY | © 2022 Samsonite IP Holdings s.àr.l

Ganes de ser la brilli-brilli de la festa #GanesDeNadal

016 Ganes de ser la brilli-brilli de la festa… … i lluir les últimes tendències. Ganes de sentir-me especial.

Els lluentons, el setí i els talls sobris són sinònim de festa. Et proposem alguns 'looks' triomfadors... Ganes de festa Vince Brusa 330 €. P.A.R.O.S.H. Faldilla 400 €. Christian Louboutin Sabates 540 €. Tory Burch Bossa de mà 440 €. 018

019 #LooksdeFesta Punt de festa Una de les tendències més versàtils i còmodes són les peces de punt amb acabats metal·litzats, que es poden incorporar també en els looks del dia a dia. Missoni Top 705 €. Missoni Pantaló 1070 €. Missoni Mocador 540 €. Christian Louboutin Bossa de mà 755 €. Christian Louboutin Sandàlies 630 €.

020 L'elegància de la simplicitat L'elegància d'un estilisme es basa a triar peces senzilles en colors neutres sense necessitat d'arriscar-se ni sortir de la zona de confort. Aspesi Abric 650 €. Aspesi Jersei 195€. Aspesi Pantaló 225 €. Calvin Klein Botines 139 €. A la pàgina següent: Ella Forte Forte Top daurat 435 €. Forte Forte Pantaló daurat 600 €. Stuart Weitzman Sandàlies 415 €. Stella McCartney Bossa de mà 1.060 €. Ell Balmain Blazer 1.800 €. Aspesi Jersei 195 €. Balmain Pantaló 625 €. Tommy Hilfiger Botines 149 €.

#LooksdeFesta Or i negre Quan es tracta d'anar a una festa, el negre sempre és un encert total. Un color elegant i alhora sofisticat, que combinat amb peces de roba en daurat et convertirà en el centre d'atenció. Es tracta d'una aposta segura que s'ha fet servir històricament en la moda. 021

"La recerca contínua de noves marques i productes sostenibles és una part important dels nostres objectius, igual que arribar a nous clients". #Moda_de_luxe Sonia Yebra 024

S #Moda_de_luxe Vàreu començar amb moda per a dona i ara heu incorporat dos públics més, home i nen. Quins són elsmotius per haver incorporat aquests dos targets? Des de feia alguns anys els nostres clients i amics ens feien arribar aquesta demanda, que a Andorra no estava del tot ben representada. Amb el suport del Grup Pyrénées, això s’ha fet realitat i és una aposta pel sector prèmium molt important i amb un llarg recorregut. Des de fa uns mesos esteu presents de manera exclusiva a Pyrénées Andorra. Com s’arriba a aquesta decisió i quins són els resultats per a Gallery? Ara fa poc més d’un any que vam entrar a formar part del Grup Pyrenées, una aliança estratègica per continuar posicionant Andorra en el sector del luxe, objectiu compartit tant pel Grup Pyrénées com per Gallery. Les sinergies han estat molt productives i segur que continuarem en aquesta línia. L’aposta del Grup Pyrenées pel sector del luxe i, en concret, per Gallery ens ha permès créixer, desenvolupar noves línies de negoci i incorporar noves marques i nous projectes. Estemmolt satisfets d’aquesta aliança. També esteu presents dins la plataforma mundial. Gallery està present a Farfetch (la plataformade la indústriade lamodade luxe) des de fa 9 anys. El 2012 ens van venir a buscar perquè entréssima formar part de la seva plataforma, ens van seleccionar com una de les botigues de luxemés importants d’Europa. Què us ha aportat fins ara estar presents en aquest aparador? La presència de Gallery a Farfetch ens ha donat una visibilitat més internacional, amb clients a països de tot el món. L’experiència de la nostra venda online realment és increïble. Cada dia aprenem coses noves d’una empresa líder en la venda online de luxe, i aprofitem les sinergies ambbotigues de luxe de tot Europa. Estemen contínua evolució de la nostra experiència i de l’evolució demón online. Durant la pandèmia, realment, va ser quan ens vam adonar de la importància de ser presents en la venda online, per la qual cosa ens vam obligar a entrar en un procés intensiu de millora. “ A Gallery estem oferint un 'mix' de marques de moda de luxe per a tota la família. visió de la moda a les nostres boutiques i als nostres clients. Aquest 2022, hem introduït tres seccions noves: una per a home, una per a kids i una per a teenagers, dins la mateixa línia de marques prèmium i amb una selecció molt acurada. En aquest moment oferim un mix demarques demoda per a tota la família i un espai de second life per donar una segona vida als nostres productes i apostar per la sostenibilitat. Com veieu el sector del retail a Andorra? El retail a Andorra està evolucionant de forma contínua i ràpida. Des de laCOVID, el canvi en el retail mundial, i també a Andorra, ens ha fet adaptar-nos als nous hàbits de consum i a la nova visió de lamoda per part del nostre client, d’una forma més ràpida que l’esperada. Hem comprovat que estem en un món global, en què ens afecten coses inesperades i que ens hemd’adaptar i ser flexibles. Quins són els reptes de futur que encara Gallery? Sempre estem desenvolupant nous reptes. S’ha d’evolucionar i créixer. Si no, el negoci esmor. Per nosaltres, la recerca contínua de noves marques i productes sostenibles és una part important dels nostres objectius, igual que arribar a nous clients. Sonia Yebra és directora de Gallery, l'espai de marques prèmium a Grup Pyrénées Andorra. Amb ella parlem de moda, de luxe i de la seva recent incorporació al Grup Pyrénées de forma exclusiva. Quinésel recorregut quehaprotagonitzat Gallery en el sector del retail a Andorra? Gallery va obrir les portes l’any 2003 i des d’aleshores ha tingut un recorregut significatiu en el sector de la moda i el luxe a Andorra. Sempre estem intentant aportar la nostra 025

028 SSi per alguna cosa es caracteritza la tardor-hivern de 2022 és per la versatilitat que es dona a les peces, que es despullen així del seu ús habitual i es porten a diferents espais i ocasions. Peces com el top blanc bàsic de tirants passen a formar part dels estilismes d'oficina i, també, de festa. Es descontextualitzen fins i tot les peces amb lluentons, els vestits tipus sastre o les botes per sobre del genoll, entre altres de les moltes tendències d'aquesta nova temporada. Una temporada que arriba amb l'afany d'elevar-se una altra vegada en qualsevol context, especialment durant les pròximes festes, quan algunes de les tendències que protagonitzaran aquestes dates seran les sensuals transparències i, és clar, el color per excel·lència de la tardor: el rosa. La sastreria arriba a la nit Enguany, la sastreria arriba també als looks de festa. L'hem vist pertot arreu i en totes les seves versions: vestit, armilla, corbata i mocasins; no hi ha peça que s'escapi. La sastreria traspassa els estilismes del dia a dia i d'oficina per convertir-se en la reina de la festa. Conjunts versionats que barregen masculí i femení per donar lloc a peces genderless, unes de les favorites de la generació Z. Llibertat total quant a colors, formes, patrons, teixits i estampats. Aquestes festes els vestits són un indispensable per brillar tota la nit, és igual si són de ratlles diplomàtiques o de lluentons. Transparències, el nou ‘must’ Una de les grans tendències d'aquestes festes són les transparències, molt apropiades per completar un look festiu. Teixits de tul, seda o gasa que es converteixen en peces que desprenen sensualitat per si soles. Va ser precisament en l'street style Amb les festes nadalenques molt a prop, augmenten les ganes no només de celebrar, reunir-se i menjar torrons, sinó també d'estrenar roba de festa. Aquesta roba està pensada per brillar durant tota la nit amb els estilismes més atrevits, elegants, sensuals i de més a menys discrets. Les tendències d'enguany ens ho posen molt fàcil per enlluernar aquestes festes amb els millors looks que, a més, es poden continuar portant tot l'any. Ganes d'estrenar la roba de festa Les tendències dels anys 2000 continuen sent referència sobre les passarel·les.

029 #TendènciesFestes Aquesta temporada les peces de festa es portaran durant tot l'hivern i en qualsevol context. de la Setmana de la Moda de Nova York quan prescriptores de moda lluïen minijaquetes semitransparents, tot un senyal que s'acostava una nova i forta tendència. Les hem vist en faldilles, tops, vestits o guants, fins i tot. Les transparències són una de les tendències que més veurem en les pròximes festes i així ho van demostrar les insiders en les passarel·les de la moda més importants del panorama actual. Metal·litzats i lluentors per a cada dia Els metal·litzats i les lluentors són elements ja característics de les festes, especialment de les nadalenques. No obstant això, enguany, els lluentons, la purpurina o, senzillament, els metal·litzats es porten també en el dia a dia i es converteixen, així, en pràcticament un bàsic per als looks festius. Tot el que rellueix és perfecte per combinar amb peces més senzilles o, per contra, amb un total look que brilli per si mateix. Alguna cosa que té molt a veure amb una altra de les tendències d'aquesta tardor-hivern, l'estètica futurista que envaeix les passarel· les amb un to distòpic, acompanyat d'estilismes dignes d'una seqüela de Mad Max. Tot al rosa, també a l'hivern Si hi ha un color que és l'autèntic protagonista d'aquesta tardor-hivern, és el rosa. Un color que porta diverses temporades sent tendència i aquesta tardor ve amb més força que mai en qualsevol dels seus tons, des del més suau fins al fúcsia. Present en pràcticament totes les passarel·les de tardor-hivern (i en les de la pròxima temporada primavera-estiu 23), té un pes important en els looks de festa amb teixits setinats, transparències o de tweed. Però, sobretot, el rosa pren les regnes dels complements. áGANES DE á

"Volem créixer, volem que Andorra sigui un punt de referència dins del col·leccionisme de les sneakers". #El_calçat_de_la_generació_Z Pol Suja 030

P#El_calçat_de_la_generació_Z ha afegit un grau més de disseny que les ha convertit en aptes per a (quasi) qualsevol moment. És un tipus de calçat còmode, flexible i que s'ha obert pas dins del món de la moda com un must. Hi ha un perfil concret de persona que es calça amb sneakers? Cada vegada hi ha més gent que hi va diàriament, per anar a treballar de qualsevol ofici, per sortir amb la família, amb amics, amb la parella... Cada vegada hi ha menys un perfil concret de persona i més interès a tenir-ne unes d'exclusives que et facin destacar de la resta. Per què heu volgut estar presents a Pyrénées Andorra? Què us va fer decidir instal·lar-vos als grans magatzems? Ens donem a conèixer a diferents públics que són fora del món del col·leccionisme i més semblants al món de la moda d'alta gamma. Tanmateix, tenir un espai en un dels llocs més emblemàtics d'Andorra, amb moltíssima afluència, ens omple d'orgull i ens desafia a fer la nostra feina cada vegada millor. Es preveu que el 2030 aquest sector, el de les sneakers, arribi a facturar 165.000milions de dòlars. Hi ha molt de camí a recórrer encara! I tant. Constantment estem investigant i aprenent sobre les últimes novetats en el món de les sneakers. Volem créixer, volem que Andorra sigui un punt de referència dins del col·leccionisme, volem que cada persona en tingui unes a la seva disponibilitat que encaixin amb els seus gustos. Estem preparant-nos per a tot el que està a punt de venir. “ Cada vegada hi ha menys un perfil concret de persona i més interès a tenir-ne unes d'exclusives que et facin destacar. Què i qui ha provocat aquest boom de les sneakers? Amb l'evolució del negoci del luxe, hem arribat a un punt on l'únic que es busca és l'exclusivitat, és a dir, tenir qualsevol objecte que només tens tu. És per això que tots els productes i, sobretot, el negoci de les sneakers han crescut tant en l'última dècada. Empreses com Nike o Adidas han desenvolupat aquest tipus de negoci en què venen una quantitat molt limitada d'un model concret de calçat que mai tornarà a ser venut a través d'aquestes empreses. Doncs tenir un exemplar d'aquest producte és, sense dubte, el desig dels col·leccionistes de sneakers. Per què creieu que tothom, o una gran majoria de persones, anem amb sneakers? Les sabatilles esportives han evolucionat molt. Abans es considerava que eren només per anar a fer esport, per les seves característiques, com la comoditat o l'aerodinàmica que aporten. Ara s'han mantingut aquestes característiques i se'ls Conversem amb Pol Suja, un dels socis de Limited Sneakers. Ell ens parla del inicis de la marca i dels seus somnis. Què és Limited Sneakers? Limited és un projecte que neix, ara farà tres anys, amb l'Álvaro i el Julen, dos amics apassionats de les sneakers i amb moltes ganes de muntar el seu negoci. Un any enrere, van pujar a Andorra a portar a terme el seu somni de tenir una botiga física. Aquí els conec jo i en els últims dotze mesos, tant a la botiga a l'avinguda Carlemany com a l'entrada de Pyrénées, estem venent productes limitats, centrats en les sneakers, cada cop ampliant més i més el negoci. 031

032 ZLa generació Z, una de les més joves de la societat actual, és l'encarregada de marcar avui el rumb de la moda i les tendències. Una generació disruptiva que es mou com el peix a l'aigua pel gènere fluid, amb el seu llenguatge propi i sense por d'experimentar. La que dia rere dia busca la seva manera d'expressar-se sense por de res mentre fuig dels estereotips socials. És així la nova relació dels joves amb la moda. Si els mil·lennistes destacaven pel back to basics —la tornada a les peces bàsiques de fons d'armari, atemporals i de qualitat en colors neutres—, la generació Z busca tot el contrari: peces amb què poder expressar-se, colorides, diferents, disruptives i de gènere fluid. És el que senten i així s'hi identifiquen a través de la moda. El jovent nascut entre mitjan i final de la dècada dels 90 i fins als 2000, aproximadament, és el que pertany a aquest grup que avui dia pren les regnes del món de la moda, una generació nascuda i criada en un entorn 100 % digital. La seva influència és tal que cada dia són més les firmes que se sumen a aquesta nova identitat en què els joves se senten còmodes i segurs. Firmes que busquen peces sense gènere ni etiqueta, que facin sentir bé qualsevol persona que les porti, que els facin notar que la moda també està de part seva i que fomenten, així, la revolució de la moda sense gènere. La generació i lamoda, Les peces de gènere neutre són les que defineixen millor la relació de la generació Z amb la moda. la relaciómés disruptiva Foto: Getty Images .

033 #LaGeneracióZ Els joves busquen la comoditat de sentir-se bé sense deixar de banda les tendències de moda. Una generació sense etiquetes Si haguéssim de definir la generació Z en una frase seria precisament aquesta: “Una generació sense etiquetes”. Nascuda en un context completament digital, és una generació informada i empàtica, que fuig de les etiquetes socials també a través de la moda, amb peces de gènere fluid o no gender. Aquests joves no tenen por de fer servir conceptes com el de la moda andrògina, que ha anat adquirint cada vegada més pes en la indústria gràcies a aquesta nova generació, que busca peces alienes a la seva identitat de gènere per poder gaudir de la moda sense prejudicis ni etiquetes. Y2K, la tornada a la dècada dels 2000 La moda viu aquest 2022 un fort revival de les tendències que van regnar els anys 2000, la moda que va caracteritzar l'entrada al nou mil·lenni amb una barreja de sentiments entre allò desconegut, l'experimentació i les ganes de viure alguna cosa nova. Una estètica que era protagonista en el moment en què naixien els qui avui formen part de la que anomenem la generació Z, que mira amb nostàlgia el passat per reinterpretar aquests mateixos estilismes i les tendències carregades d'incertesa. Parlem de tendències que inclouen el sufix "-core", al qual ja ens hem acostumat a poc a poc i que hem vist a les passarel·les de Nova York, Londres o Milà. Barbiecore, l'estètica de la nina Barbie i el seu color més representatiu, el rosa; kidcore, la tendència que recupera els collarets de pedretes i vidrets o les samarretes de dibuixos animats, entre d'altres; normcore, la voluntat de vestir-se sent fidel a l'estil propi, o el fairycore, la fusió d'elements mitològics amb els de la natura, com papallones. Les tendències de la generació Z el 2022 Ni Facebook, ni Instagram, ni Snapchat. La generació Z és la primera generació 100 % digital, no coneix ni concep el món sense Internet i la seva xarxa social per excel·lència és TikTok, apta només per a centennials, on les tendències se succeeixen en format de vídeo de forma cada vegada més ràpida. Això impulsa aquest grup de joves a mantenir-se sempre al dia en totes les tendències i disminueix el temps en què en sorgeixen altres de noves que desterren, així, les anteriors. Tot i així, és una generació que també es regeix per les seves pròpies conviccions en tot moment i per una preocupació social en augment que advoca per les bones pràctiques i un consum ètic i sostenible. Foto: Getty Images .

Aquesta tardor-hivern el punt torna a ser un dels protagonistes de la temporada: es porta en totes les seves formes i a totes les peces, des d'armilles i faldilles als clàssics jerseis. 034 En clau de punt

035 #ModaCasual 'Smart casual' Un dels estils que triomfa als carrers aquest hivern és el conegut com a smart casual, un estil que s'identifica per combinar peces de caràcter esportiu o desenfadat amb altres de més formals com americanes o peces de punt amb sabatilles esportives. Ella Mango Armilla 25,99 €. Mango Camisa 25,99 €. Mango Faldilla 25,99 €. Punto Blanco Mitjons 9,90 €. Hunter Botes 139,90 €. Mango Jaqueta 49,99 €. Brownie Gorra 20 €. Ell Boggi Blazer 375 €. Fedeli Jersei 479 €. Ralph Lauren Camisa 119 €. Briglia Pantalons 150 €. Nike Sneakers 380 €. Hackett Jaqueta de plomes 329 €.

JOIES ADAPTADES A LA VIDA MODERNA

038 Des de fa 2 anys, hem incorporat més de 150 marques i aquest any tenim un total de 22 noves firmes que se sumen al gran nombre que ja oferia el grup, entre les quals hi ha firmes de les capitals més importants de la moda, com París, Milà o Madrid, entre d'altres. Qualitat i disseny s'uneixen a cadascuna de les peces per donar lloc a un nou objecte de desig que no deixarà ningú indiferent. Totes les marques noves que trobaràs a Pyrénées Foto: Hoss Intropia. Foto: Semicouture.

#AixòÉsNou! La globalització ha estat un efecte que ha beneficiat molt l'àmbit de la moda, pel fet que ha posat en contacte directe pràcticament qualsevol firma del planeta amb els consumidors de l'altra punta del món. Gràcies a això, avui dia tenim accés a qualsevol marca sense que importi quin n'és l'origen o la procedència. Des del comerç electrònic, amb l'arribada d'Internet i la digitalització, fins als centres comercials o botigues multimarca, podem accedir a infinitat de firmes de qualsevol lloc. Ni més ni menys que 16 firmes de moda, calçat i accessoris arriben a Pyrénées per mostrar a tots els clients què tenen d'especial les seves firmes: les seves peces i per què hi són, quina és la història que els ha portat a ser avui dia marques internacionals que triomfen entre els consumidors amb 039 Foto: Brownie. Foto: Flabelus. Foto: Stella Forest.

040 la seva bona feina, els seus productes de qualitat i la seva imatge de marca. Les noves botigues de moda per a ell i per a ella Pyrénées ha incorporat quatre noves marques femenines: la italiana Semicouture, que combina qualitat i creativitat en els seus dissenys; Boss, una firmamoderna que inclou des de sastreria fins a roba esportiva; Stella Forest, en què els viatges són la inspiració per a cadascuna de les seves peces; Hoss Intropia, la firma que vesteix dones autèntiques, amb personalitat; i Brownie, unamarca jove d'essènciamediterrània per a dones urbanes que ja era a Pyrénées però ha ampliat recentment el córner per oferir un espai més gran on els clients puguin triar les seves peces. A més, també s'uneixen tres firmes de roba masculina: Revolution, peces d'estil casual; l'italiana Mentore, que destaca per la roba informal i atemporal; i Lily & Scott, centrada en els estilismes més còmodes, pràctics i esportius. El calçat esportiu pren Pyrénées Per als amants de les sabatilles esportives i la nova cultura de l'streetwear arriba Brandblack, una firma imprescindible amb els dissenys més disruptius i trendy, tant per a home com per a dona. També des dels Estats Units arriba Autry Action Shoes, una firma amb ànima vintage que reuneix disseny, qualitat i, per descomptat, comoditat i noves tecnologies. Una altra de les firmes internacionals, Des de fa 2 anys, hem incorporat més de 150 marques i aquest any tenim un total de 22 firmes noves. Foto: Lily & Scott. Foto: Revolution.

041 #AixòÉsNou! Les firmes més internacionals arriben a Pyrénées disposades a conquerir el mercat amb dissenys avantguardistes i de qualitat. que aposta fermament pel calçat esportiu de disseny nascut de la idea de trobar una sabata funcional alhora que atractiva, és Flower Mountain, amb models per a home en aquest cas. L'última firma a incorporar-se és l'espanyola Flabelus, una marca de sabates de dona nascuda el 2020 que triomfa amb el seu model estrella de venecianes en tots els colors, materials i combinacions possibles i que promou sempre el made in Spain i la sostenibilitat. Una gran varietat d'accessoris Els accessoris són una part molt important de qualsevol estilisme, ja que són el millor complement per realçar un look o, per contra, per acompanyar-lo de forma molt discreta i subtil, ja sigui amb joies, una bossa o un cinturó, per exemple. La firma Apodemia ja és a Pyrénées amb les seves peces de joieria inspirades en la natura, en les quals qualitat i disseny es donen la mà per conformar les col·leccions més originals i atemporals. Gianni Chiarini i Claris Virot són les noves firmes d'accessoris, en les quals les protagonistes per excel·lència són les bosses amb aires italians i parisencs, respectivament, així com Kangol, amb una àmplia varietat de gorres, buckethats i boines per a tots els gustos, gèneres i edats. Finalment, s'hi incorpora també la firma de joieria Suárez, a la qual dediquem una entrevista amb el seu conseller delegat i un reportatge a les pàgines 64-67. Foto: Apodemia . Foto: Gianni Chiarini. Foto: Brandblack.

042 01. 02. 06. 07. 04. Preparada per a la festa Des del vestit fins al perfum. Tot està pensat per gaudir del Nadal. 01 ApodemiaArracades grosses de margarides169€I 02Commelle Vestit tie dye en tons liles282€I 03Hugo BossCamisa de pell gris perla176€ I 04Loewe Perfum EarthI 05Apodemia Arracades penjants de margarides149€I 06Faliero Forti Mocador estampat 410€I 07 FurlaBossa de mà amb sivella daurada349€I 08 OfeliaCofre daurat 29,25€ I 09Hugo Boss Pantaló de pell gris perla176€ I 10Castañer taló plataforma 200 €. 03. 05. 09. 08. 10.

043 Elegants i còmodes El 'look' festiu no ha de ser encotillat. El punt és un bon aliat per a festes. No oblidis els complements! 01 Boggi Pantaló gris 140€I 02 Purificación GarcíaJaqueta de punt blau marí i gris 238€I 03 Polo Ralph Laurent Jersei de coll alt gris 176€I 04 Montblanc Rellotge amb sivella de pell de color gris3.710€I 05Eddmond StudiosPolo de punt blau marí 115€I 06Manuel BellidoCinturó de trenes 44,90€I 07 Chanel Perfum Chanel BleauI 08Donatzelli Bufanda grisa24,90€I 09Boggi Camisa grisa95€I 10Ofelia Espelma de diferents mides 24,50€ I 11 Donatzelli Bufanda càmel 24,90€ I 12 New Balance Sabatilles119€. 10. 12. 08. 05. 06. 03. 09. 01. 02. 04. 07. 11.

044 11. 05. 06. 09. 03. 01. 07. Les més boniques Siguin quins siguin el seus estils, segur que seran les més boniques. 01 Yerse Pantaló de pana recte 86,90€I 02 Naulover Jaqueta beix de borreguet 235€I 03 Ecoalf Dessuadora beix amb lletres vermelles teula 89,90€I 04 Ganni Bossa de mà marró d'ecopell 245€I 05 Hoss IntropiaCàrdigan marró 99€I 06 Mus & BombonVestit llarg de floretes82,90€ I 07 AutrySabatilles esportives d'estil bota170€I 08 AristocrazyArrecades amb penjoll 65€I 09 RoseannaGorra 110€I 10 OfeliaFlors seques en tons marrons4€I 11 FurlaBufanda beix i càmel 129€I 12 SalsaBufanda de quadres32,90€I 13 OfeliaEstovalles marrons44,75€. 02. 10. 12. 04. 08. 13.

045 Temps lliure ple d'estil A ells també els agrada sentir-se guapos i seguir la moda. 01 Blaw x KoikeCamisa de quadres 99,90€I 02OfeliaFlors decoratives 10 €I 03BrigliaPantalons de xandall 150€I 04Flower MountainSabatilles esportives 206€I 05 RevolutionSamarreta de màniga curta39,95€I 06 Tommy Hilfiger Cinturó marró fosc45,90€I 07 Rains Bucket hat 25€I 08 Blaw x KoikeSobrecamisa de pana 109,90€I 09 Edmmond Studios Dessuadora95€I 10LexonRàdio59,90€ I 11 BtechMotxilla BTech120€ I 12 Calma HouseCoixí d'ant 24,90€ I 13 Polo Ralph LaurenBufanda89,90€ I 14Gucci Ulleres de sol 289€ I 15Adidas Rellotge amb esfera verda135€ I 16TexturaManta de fil de xenilla44,90€ I 17 KrakatuawearParca459,95€ I 18Lo de ManuelaManta414€. 06. 04. 10. 15. 05. 09. 17. 11. 12. 08. 07. 13. 03. 01. 18. 14. 02. 16.

046 03. 12. 16. 01. 05. 04. 02. 10. 07. 06. 18. 15. Petites 'fashionistes' Tots els detalls a punt per a les futures instagramers de moda! 01 HernoAbric de plomes 320€I 02 MangoOrelleres 9,99€I 03 MangoAbric jaspiat rosa i gris 45,99€I 04 Aspesi Sobrecamisa de pana 115€I 05 Tommy Hilfiger Bossa de mà81,90€I 06 IKKS Texans negres amb aplicacions de lluentons 69€I 07 IKKS Cinturó negre amb aplicacions platejades 29€I 08 Huawei Rellotge 61,68€I 09 PolaroidCàmera142,47€I 10 GioseppoSabatilles esportives de bota54,90€ I 11 MouBotes de pèl 195€ I 12 Pepe Jeans Jaqueta de fil de xenilla76,90€ I 13 Ezcaray Manta mohair rosa255€ I 14 OfeliaEstovalles 44,75€ I 15 MangoBarret de borreguet 15,99€ I 16Chilli'sAmpolla d'aigua27,52€ I 17EzcarayManta mohair rosa clar67€ I 18Name it Faldilla de tul 16,90€ I 19Pepe JeansJersei de punt i coll alt 27,90€ I 20Coin CasaCaixeta rosa i daurada 34,90€. 17. 08. 11. 09. 20. 19. 13. 14.

047 Per als petits trapelles Guapos ho són sempre, pero ben arregladets encara ho són més! 01 Mango Caçadora texana de borreguet 39,90€I 02 KKS Barret de llana 36,90€I 03 Roxy Pantalons amb peto de pana 49,90€I 04 Il Gufo Càrdigan de llana càmel 195€I 05 Ofelia Flors seques + fusta 10€I 06 Dsquared2 Camisa de franel·la de quadres 160€I 07 EastpakMotxilla 76,90€I 08 Hunter Botes d'aigua66,90€I 09 Pepe Jeans Botes de cordons 76,90€I 10PolaroidCàmera instantània123,55€I 11 Runbott Ampolla 22,93€ I 12 47 brandBarret de punt 28€ I 13 OfeliaEstovalles grises44,75€ I 14Donatzelli Bufanda22,90 € I 15Coin Casa Manta trenada99,90 €. 09. 03. 12. 01. 11. 06. 08. 07. 10. 14. 13. 04. 02. 05. 15.

048 Casual & Chic! Poques peces, ben combinades, et poden ajudar a aconseguir un look guanyador. 08. 09. 07. 10. 01. 20. 03. 14. 21.

049 01 Caroll Camisa paisley violeta 72€ I 02 Hugo Boss Pantaló negre 176€ I 03 Hugo Boss Abric de quadres 349€ I 04 Caroll Camisa de color bronze 89€ I 05 Scotch & Soda Jersei beix 146€ I 06 Scotch & Soda Faldilla de quadres 119€ I 07 Toni Pons Mocassins marrons 209€ I 08 Tory Burch Bossa de mà beix 465€ I 09 Coincasa Manta beix 64,90€ I 10 Ezcaray Manta violeta 112€ I 11 Kangol Barret marró 76,90€ I 12 Chloé Ulleres rosa pal 229€ I 13 Globetrotter Joier taronja 1.067€ I 14 Globetrotter Maleta gran taronja 1.990€ I 15 Dyson Raspall + arrissador 521,78 € I 16 Apodemia Arracades 149€ I 17 Apodemia Polsera 69€ I 18 Apodemia Polsera 69 € I 19 Apodemia Anell 129€ I 20 Lo de Manuela Estovalles lli 19,80 € I 21 Lo de Manuela Pack 6 copes de vidre 144 €. 05. 12. 02. 15. 04. 06. 11. 13. 16. 17. 19. 18.

050 08. 16. 12. 09. 02. 10. 13. 20. 11. 15.

051 01 Floyd Maleta de rodes taronja i gris 595€I 02 Blaw x Koike Camisa blau marí 119,90€I 03 Bomboogie Abric de plomes taronja349€I 04 Scotch & Soda Pantaló cargo blau marí 119€I 05 Revolution Sobrecamisa de quadres99€I 06Edmond Studios Barret beix clar 40€I 07 Rains Motxilla beix clar 88€I 08 Boggi Jersei de coll alt 120 €I 09KawecoPaquet de bolígrafs 69,90€I 10Traveller notebookLlibreta de pell marró càmel 49,90€I 11 OfeliaTassa i plat fets a mà22 € I 12 GeoxBotines de pell marró xocolata99,90€I 13 OfeliaJoc de 4 estovalles marró càmel 15,50€I 14 Terre d'Hermès Perfum d'home I 15 Scotch & SodaJersei de ratlles marineres145€I 16RainsBitlleter gris marengo 39€I 17Happy SocksMitjons8,90€I 18BurlingtonMitjons12,90€I 19FalkeMitjons18,90€I 20Pyrénées AndorraCulleres daurades 5,90 €/unitat. Preparat per passar-s'ho bé La maleta està preparada per gaudir d'uns dies de viatge. T'hi apuntes? 05. 17. 19. 04. 14. 03. 06. 07. 18. 01.

052 02. 08. 09. 03. 01. 15. 05. 07. 22. 21. 16. 23. 14.

053 Comoditat i estil per als jovenets Peces d'estil vaquer i pantalons, jerseis i complements de colors per donar vida al fred hivern. 01 Marc Jacobs Abric de borreguet 199€I 02 Tommy Hilfiger Sabatilles esportives platejades 69,90€I 03 Palm Angels Samarreta de màniga curta 135€I 04 Off WhiteParca negra 580€I 05 American Tourister Maleta de viatge groga179€I 06 MangoCaçadora texana negra25,99€I 07 Stella McCartneyPantaló de punt de colors 90€I 08 Stella McCartneyJersei de punt de colors 90€I 09IKKS Caçadora bomber platejada 92,90€I 10 OffWhiteJaqueta de franel·la de quadres 340€I 11 Levi's Texans diferents trencats41,90€/unitat I 12DsQuared2Jersei de color verd ampolla 160€I 13 New BalanceSabatilles esportives 66,90€I 14 DKNYFaldilla negra de pell sintètica 79€I 15 DKNYBarret negre de punt 37,90€I 16 Popit Crispetes de colors 9,99 €I 17 Hunter Botes d'aigua62,90€I 18 Hunter Motxilla negra amb cremallera vermella49,90 €I 19AppleMini HomePod94,95 €I 20Logi Ratolí sense fil 27,90€I 21 Sylvie ThiriezDraps de cuina10,93 €I 22Coin Casa Estalvi groc i gris5,50 €I 23Guzzini Bol de cuina, pack x214,90 €I 24Logitech Teclat sense fil 104,54 €. 10. 24. 12. 11. 11. 18. 11. 06. 13. 17. 19. 24. 04.

CHANTELLE.COM TARDOR HIVERN 2022 (PARIS, FRANCE)

058 01. 02. 03. 05. 06. Un interior romàntic Les flors inspiren un look romàntic alhora que sensual. 01 Lise Charmel Sostenidors119 €I 02 Lise Charmel Calcetes79,90 €I 03 Lise Charmel Bata219 €I 04 Lise Charmel Samarreta de tirants 112 €I 05 Lise Charmel Pantaló175 €I 06 Flabelus Sabates 66 €I 07 Gucci Perfum FloraI 08 Moncollier Pulsera platejada70 €I 09 Moncollier Anell platejat 45 €I 10OfeliaManta cotó 87,25 €. 10. 04. 07. 08. 09.

059 Elegància i sensualitat L'or i el negre són dues tonalitats que combinen perfectament per a un look sofisticat. 01 Claris Virot Moneder de pell de serp149€I 02Mon CollierPolsera esclava daurada50€I 03Mon CollierPolsera de reixa daurada70€I 04Ofelia Tauleta amb potes negres i safata daurada58,50€I 05Pyrénées AndorraCistelleta daurada14,90€I 06Pretty BallerinasBallarines amb tatxes daurades309€I 07Chiara Ferragni Caçadora amb el símbol de la marca 555€I 08Lise Charmel Sostenidor121 €I 09Lise Charmel Calces81,90€ I 10Lise Charmel Top de llenceria105€I 11 Lise Charmel Bateta de llenceria246€ I 12 OfeliaEstora149€. 06. 01. 10. 09. 08. 11. 02. 03. 04. 05. 07. 12.

WWW.PYRENEES.AD C/Doctor Molines núm. 38 Andorra la Vella AD500. Telèfon de contacte 880 111 TOT EN UN SOL PUNT, CUIDEM DE TU

Juan Suárez "Esperem que les nostres joies acompanyin en els moments importants i que passin de generació en generació". #Joieria_i_Tradició 066

#Joieria_i_Tradició Com veuen la seva competència directa? No crec que calgui pensar tant en la competència. Una empresa familiar que es dedica al luxe ha de mirar a llarg termini i fer les coses bé. La qualitat i excel·lència exigeixen temps. Quines expectatives tenen del mercat andorrà i quins motius expliquen la decisió d'instal·lar-se a Andorra? La nostra primera expectativa és que el públic andorrà, així com els que visiten Andorra, tingui l'oportunitat de conèixer Suárez, de veure el nostre producte i de gaudir de la seva experiència de compra. El temps farà la resta. I per què Pyrénées Andorra com a punt de venda exclusiu a Andorra? Des del principi ens vam entendre molt bé amb Pyrénées i amb el seu equip. Coneixen molt bé el mercat, tenen una gran relació amb el client i, per tant, són un partner perfecte per afrontar el nostre aterratge a Andorra. Què aporta Suárez al client d'Andorra i viceversa? No diferenciem d'on o com és el client. Nosaltres intentem aportar tot el que sabem concentrat a les nostres boutiques, i això, tractant-se d'una joieria que d'aquí a poc temps fa 80 anys, és molt. Penso que allò més important es resumeix en un producte en què l'únic llistó és lamàxima excel· lència i una atenció al client exquisida. Una joia de Suárez té centenars d'hores de moltes persones al darrere en processos com el disseny, la selecció de matèries primeres, la definició tècnica i la seva producció, entre d'altres. Em sabria dir com se sent la dona portant unapeçade Suárez? El que esperem és que les nostres joies sempre els acompanyin en els moments importants i que passin de generació en generació com a producte de gran valor, especialment sentimental. Com es treballa una joia marca Suárez? Què és el que dona aquest plus a una joia? El deteniment i lamàxima cura. Darrere de la marca hi ha un gran equip de professionals i molts d'ells fa més de 40 anys que s'ocupen de seleccionar la millor matèria primera i confeccionar artesanalment les nostres joies, això té un valor incalculable. Som de les poques cases joieres del món amb un procés de disseny, selecció de matèria primera, desenvolupament i producció vertical. Què hi ha darrere de Suárez? Com definirien la seva marca i quins valors hi ha al darrere? La família significa valors: pertinença, compromís, lleialtat, respecte, autenticitat, llegat, responsabilitat... entre d'altres. Darrere de Suárez hi ha una família que, juntament amb tots els que conformem l'equip, intenta portar aquests valors a la realitat en tot allò que fem. Sense valors no hi ha equip i sense equip no hi ha cap marca. És una bona època per invertir en joies? La joieria és un valor segur, però és important comprar qualitat i llarg termini, que és en allò que nosaltres creiem. J “ La millor matèria primera, la bellesa del disseny i el manteniment dels processos artesanals són alguns dels nostres pilars. Conversem amb Juan Suárez, el nou conseller delegat de les joieries Suárez i tercera generació de la família. Andorra es caracteritza, entre d'altres coses, per ser una plaça potent en la joieria de luxe. Lapresènciade la joieria Suárez li donarà un plus? Donem al client una alternativa més? Suárez es caracteritza per ser una joieria basada en tradició i innovació. La recerca de la millor matèria primera, la bellesa del disseny i el manteniment dels processos artesanals d'alta joieria són alguns dels nostres pilars. A les joies, s'hi reflecteix tot això, i penso que ens fa ser, almenys, una gran alternativa. 067

Luxe en estat pur Qui no ha somiat tenir unes joies com aquestes? Or blanc o groc, brillants de diverses talles i quirats o pedres precioses com els robís o els safirs... Tu tries! 01. 068

01 Arracades d’or blanc de 18 kt amb orla de diamants encastats, amb 20 diamants talla rodona amb un total de 0,5 kt i dos robins talla pera de 1,20 kt cadascun I 02Penjoll d’or rosa tipus creu de 18 kt amb 11 safirs multicolor en talla rodona amb un pes total de 1,23 kt I 03 Anell d’or blanc de 18 kt amb robí vermell central en talla rodona de 0,27 kt i 26 diamants en talla rodona als braços, amb un pes total de 0,27 kt I 04Anell d’or blanc de 18 kt amb diamant DVVS2 central en talla rodona de 0,30 kt I 05Anell d’or blanc de 18 kt multicircular encastat amb diamants amb un total d’1,10 kt I 06Anell d’or rosa de 18 kt amb dues bandes creuades: una banda llisa i una banda composta per pavès de 20 diamants en talla brillant amb un pes total de 0,28 kt I 07Anell d’or blanc de 18 kt amb safir central de 7,40 kt i orla de diamants amb un total de 1,27 kt. 03. 04. 05. 07. 06. 02. 069 #OrDiamantsiPedresPrecioses Selecció Suárez

I.N.O.X. MECHANICAL OBLIDA-HO TOT, MENYS EL TEU RELLOTGE Amb el seu extraordinari moviment mecànic, aquest rellotge mantindrà la marxa mentre tu et relaxes i t’ocupes de les teves coses. Per a qui aprecia l’artesania i la perfecció. FROM THE MAKERS OF THE ORIGINAL SWISS ARMY KNIFE™ ESTABLISHED 1884

PERFORMANCE LIFE BEYOND

Ganes de sentir-me guap@! #GanesDeNadal

076 Ganes de sentir-me guap@, de dedicar-me temps i de consentir-me.

Ganes d’estar guapaper festes Aquesta és la parella ‘beauty’ per triomfar en festes: cura de la pell i maquillatge impecable. T’ajudem a aconseguir totes dues coses. En l’afany de sentir-nos radiants, el primer pas és preparar el cutis i els exfoliants en són grans aliats. Tria tractaments específics per esborrar els signes de cansament de la mirada i nodrir els llavis. Per a un maquillatge impecable caldrà una base perfeccionadora, una màscara de pestanyes que potenciï la mirada i uns llavis nodrits, perquè el nostre somriure sigui de catifa vermella. Preparar el rostre és essencial per a un maquillatge perfecte. 01 Clarins Peeling Beauté Éclair Exfoliant clarificador I 02 Estée Lauder Advanced Night Repair Contorn d’ulls multireparador I 03 Filorga NCEF Shot Concentrat revitalitzant supremI 04 Elizabeth Arden Advanced Ceramide Càpsules de sèrum I 05 Sisley Bàlsam Comfort per a llavis. 01. 02. 03. 05. 04. Primer, cutis radiant 080

01 Clarins Màscara SupraLift&Curl I 02 Dior 999 Rouge Forever. Si t’agrada provar tractaments de cabina, l’arribada d’un esdeveniment important és el millor moment. Una proposta molt interessant és la micropigmentació de llavis amb CC GlowLips, una tècnica no invasiva que perfila el somriure i aconsegueix uns llavis més hidratats i amb un to intens i durador. Aquest tractament és un pas intermedi entre el maquillatge i el tatuatge i, pels seus resultats, no és estrany que cada cop tingui més adeptes. Endinsa’t en l’Espai Beauty de Pyrénées Andorra i descobreix altres tractaments que s’adapten a tu i a les teves necessitats. Cuida’t a l’Espai Beauty de Pyrénées 02. Mirada i llavis d’impacte Els ulls tenen molt a dir. Per a les parpelles, aquestes festes el daurat és el color que marca la diferència. Un maquillatge impecable exigeix una màscara de pestanyes de qualitat, que doni profunditat i protagonisme a la mirada. Per als llavis, amb el vermell mai no t’equivocaràs. N’hi ha un per a cada tonalitat de pell. #GanesDeSentirMeGuap@ 01. 081

®

#CosmèticaEcoPrèmium The Ritual Namasté Anti-Ageing Day Cream, Rituals De la mà del bakuchiol , l’alternativa natural al retinol, aquesta crema antienvelliment millora l’elasticitat i la lluminositat de la pell alhora que redueix les línies d’expressió. Unbeatable Beyond, Coconat Aquest desodorant alternatiu neutralitza els bacteris que provoquen mala olor i absorbeix la suor deixant la pell alliberada d’humitat. Aplica’l a l’aixella neta, només quan el necessitis. Contorn d’ulls Waso Yuzu-C, Shiseido Amb certificat vegà i fórmula clean, aquest contorn refresca la mirada gràcies al superingredient nipó Yuzu i la vitamina C. Esborra els signes de cansament i fatiga. Primer Cru la Crema Riche, Caudalie Especialment formulada per a les pells seques, aquest tractament antiedat corregeix vuit signes de l’edat amb la tecnologia patentada TET8™. Proporciona, a més, confort i hidratació. Xampú sòlid reparació intensa, L’Occitane en Provènce Reparar el cabell danyat des de l’arrel a les puntes és la raó de ser d’aquest xampú sòlid que combina olis essencials 100% naturals i aminoàcids de civada. El resultat és una fibra capil·lar més forta. Antiaging Eyecream, Alma Secret Tractament superconcentrat amb alvocat, te verd, cafeïna i àcid hialurònic, que combat els signes d’estrès i cansament. La fórmula calma la inflamació de la zona de la mirada i nodreix el cutis. Ganes de cuidar-nos amb productes naturals Ara pots cuidar la teva pell amb cosmètics ecològics o BIO. Et proposem sis tresors de la cosmètica natural. 085

Cristina Alonso "A Sisley creem experiències úniques a través de tots els nostres productes, per aconseguir vivències sensorials plaents". #Cosmètica_de_luxe 086

C#Cosmètica_de_luxe Oferiu tractaments facials, de cos, maquillatge, fragàncies, tractaments capil·lars... Què més us falta? Quin és el següent pas a fer? El següent pas, en el qual ja estem totalment immersos, éscrear experiènciesúniques a través de tots els nostres productes, per aconseguir vivències sensorials plaents. Un bon exemple és la creació de lesMaisonSisley, on l'experiència esmultiplica fins a l'infinit. Quin és el grau de fidelitat de les vostres clientes? Aquesta és una de les nostres satisfaccions més grans: les nostres clientes són superfidels a la marca. Disposem d’un gran nombre de consumidores que fan servir els nostres productes des de fa molts anys i que, fins i tot, passen els seus secrets de bellesa i la confiança en la marca de mares a filles i, també, a moltes netes. Contínuament rebemmissatges de satisfacció, cosa que també passa al punt de venda, on la relació va molt més enllà amb les nostres especialistes en bellesa, que s'acaben convertint en confidents i prescriptores. El valor i caràcter humà és essencial per establir aquesta confiança. També us heu obert al públic masculí, quin d'ells és més exigent? Efectivament, també estem oberts al públic masculí, que avui dia ja està tan introduït en el món de la cosmètica com el femení. No es diferencia en exigència entre gèneres, encara que sí que podríem puntualitzar que l'home, en tenir menys recorregut dins d'aquest àmbit, espera uns resultats visibles de forma ràpida alhora que cerca practicitat. En certes ocasions trobem clients que demanen més quantitat d'informació, tant en productes com en procediments i rituals d'aplicació, per això la formació minuciosa de tot el personal és tan important per a nosaltres, juntament amb el suport d’altres departaments que treballen en sinergia per donar respostes a totes les preguntes. Què fa o explica que els productes Sisley tinguin preus tan elevats? Per assolir el nivell màxim de qualitat i eficàcia que oferim en tots i cadascun dels nostres productes cal una gran inversió en investigació, així com l'ús dels millors ingredients, en molts casos procedents de cultius biològics. L'alta concentració de principis actius i l'equip humà que hi ha darrere de tot això fa que el preu dels productes sigui més elevat. Un producte cosmètic car ens dona més garanties d’aconseguir el resultat que busquem? No sempre el que és més car és el millor. En el nostre cas, el preu sí que va relacionat amb tot el procés de creació dels productes. Evidentment, el preu final és superior si no s'estableixen límits, sobretot en temps i diners, per crear la millor fórmula amb què garantim també els millors resultats. Amb quines novetats tancareu aquest 2022? I què n'espereu del 2023? Del 2023 n’esperem que sigui tan bo com els anys anteriors. És una satisfacció veure com la marca creix any rere any. Esperem també que els nostres clients segueixin tenint tanta confiança en nosaltres. Per tancar aquest any tenim novetats en diversos eixos: en tractament facial, per exemple, hem llançat un producte del qual es parlarà molt, la nostra Màscara Exfoliant Enzimàtica, i un nou bàlsam labial. Però el millor de tot és que acabarem aquest any cuinant a foc lent el llançament de nous productes realment sorprenents. “ Amb les nostres fórmules garantim els millors resultats. Vuitanta anys d'experiència i investigació és el que hi ha al darrere de la firma francesa Sisley, una de lesmarques que esmanté des de fa anys dins el sector de la cosmètica de luxe. Parlem amb Cristina Alonso, responsable de formació i promoció de vendes de Sisley. Amb tota la vostra experiència, cap a on va la marca? La marca caminacapal creixement continu, afidelitzar els seus clients i a seguir innovant en el mercat cosmètic. 087

088 05 03 06. 01. 02. 04. Pell de seda La cura de la pell és fonamental per aconseguir una textura suau i un aspecte jove i saludable. El toc final, sempre unes gotes de perfum. 01 Clarins Crema multiintensiva de nit 50 ml I 02 Clarins Crema multiintensiva de dia 50 ml I 03Filorga NCEF Shot Concentrat revitalitzant suprem 15 ml I 04Collistar Rigenera Concentrat antiarrugues allisant 2x10 ml I 05Collistar Rigenera Crema antiarrugues cara i coll 50 ml I 06Elizabeth Arden Advanced Ceramide Efecte lífting i reafirmant 50 ml.

089 07. 09. 08. 10. 11. 07 Dior J’adore EDP 100 ml I 08 Perris Skin Fitness Crema facial antiedat 50 ml I 09 Institut Esthederm Excellage Sèrum 30 ml I 10 Dior Prestige Le Grand Masque 50 ml I 11 Institut Esthederm Excellage Contorn d’ulls 15 ml. #CosmèticaFemenina

03. 01. 02. 05. 06. Llavis petoners A l’hora de maquillar-te els llavis, hi ha un color per a cada moment. 01 Nars Disco Dust Rouge à Lèvres (Pat 5050, Lisa 5011, Jerry 5010)I 02 Dior Rouge Forever (999 Forever Dior, 100 Forever Nude Look, 525 Forever Chérie)I 03 Collistar Rossetto Unico Lipstick (14 Granata, 10 Lampone, 6 Paprika) I 04Shiseido Rouge à Lèvres Modern Matte (510 Night Life, 524 Dark Fantasy, 507 Murmur) I 05 Sisley Phyto Rouge Shine (23 Sheer Flamingo, 41 Sheer Xarxa Love, 42 Sheer Cranberry) I 06Clarins Joli Rouge Lacquer (759L Woodberry, 754L Deep Xarxa, 758L Sandy Pink). 04. 090

01. 02. 05. 04. 06. 03. 07. 01 Nuxe Youth and Energy Fluid antiedat 50ml I 02Biotherm Homme xAquapower Gel facial confort 75ml I 03Clarins Men Gel Energisant Gel facial amb extracte de ginseng vermell 50ml I 04Shiseido Men Ultimune Power Concentrat 30ml I 05Shiseido Men Gel fluid revitalitzant 70ml I 06Shiseido Men Crema revitalitzant 50ml I 07Clarins Men Contorn d’ulls energitzant amb extracte de ginseng vermell en format gel 15ml. Us volem guapos! Els homes també han de cuidar la seva pell amb cosmètics adequats, com aquests... 091 #CosmèticaMasculina

RkJQdWJsaXNoZXIy NDM0NTQ=