Revista Nadal Pyrénées 2022

S #Moda_de_luxe Vàreu començar amb moda per a dona i ara heu incorporat dos públics més, home i nen. Quins són elsmotius per haver incorporat aquests dos targets? Des de feia alguns anys els nostres clients i amics ens feien arribar aquesta demanda, que a Andorra no estava del tot ben representada. Amb el suport del Grup Pyrénées, això s’ha fet realitat i és una aposta pel sector prèmium molt important i amb un llarg recorregut. Des de fa uns mesos esteu presents de manera exclusiva a Pyrénées Andorra. Com s’arriba a aquesta decisió i quins són els resultats per a Gallery? Ara fa poc més d’un any que vam entrar a formar part del Grup Pyrenées, una aliança estratègica per continuar posicionant Andorra en el sector del luxe, objectiu compartit tant pel Grup Pyrénées com per Gallery. Les sinergies han estat molt productives i segur que continuarem en aquesta línia. L’aposta del Grup Pyrenées pel sector del luxe i, en concret, per Gallery ens ha permès créixer, desenvolupar noves línies de negoci i incorporar noves marques i nous projectes. Estemmolt satisfets d’aquesta aliança. També esteu presents dins la plataforma mundial. Gallery està present a Farfetch (la plataformade la indústriade lamodade luxe) des de fa 9 anys. El 2012 ens van venir a buscar perquè entréssima formar part de la seva plataforma, ens van seleccionar com una de les botigues de luxemés importants d’Europa. Què us ha aportat fins ara estar presents en aquest aparador? La presència de Gallery a Farfetch ens ha donat una visibilitat més internacional, amb clients a països de tot el món. L’experiència de la nostra venda online realment és increïble. Cada dia aprenem coses noves d’una empresa líder en la venda online de luxe, i aprofitem les sinergies ambbotigues de luxe de tot Europa. Estemen contínua evolució de la nostra experiència i de l’evolució demón online. Durant la pandèmia, realment, va ser quan ens vam adonar de la importància de ser presents en la venda online, per la qual cosa ens vam obligar a entrar en un procés intensiu de millora. “ A Gallery estem oferint un 'mix' de marques de moda de luxe per a tota la família. visió de la moda a les nostres boutiques i als nostres clients. Aquest 2022, hem introduït tres seccions noves: una per a home, una per a kids i una per a teenagers, dins la mateixa línia de marques prèmium i amb una selecció molt acurada. En aquest moment oferim un mix demarques demoda per a tota la família i un espai de second life per donar una segona vida als nostres productes i apostar per la sostenibilitat. Com veieu el sector del retail a Andorra? El retail a Andorra està evolucionant de forma contínua i ràpida. Des de laCOVID, el canvi en el retail mundial, i també a Andorra, ens ha fet adaptar-nos als nous hàbits de consum i a la nova visió de lamoda per part del nostre client, d’una forma més ràpida que l’esperada. Hem comprovat que estem en un món global, en què ens afecten coses inesperades i que ens hemd’adaptar i ser flexibles. Quins són els reptes de futur que encara Gallery? Sempre estem desenvolupant nous reptes. S’ha d’evolucionar i créixer. Si no, el negoci esmor. Per nosaltres, la recerca contínua de noves marques i productes sostenibles és una part important dels nostres objectius, igual que arribar a nous clients. Sonia Yebra és directora de Gallery, l'espai de marques prèmium a Grup Pyrénées Andorra. Amb ella parlem de moda, de luxe i de la seva recent incorporació al Grup Pyrénées de forma exclusiva. Quinésel recorregut quehaprotagonitzat Gallery en el sector del retail a Andorra? Gallery va obrir les portes l’any 2003 i des d’aleshores ha tingut un recorregut significatiu en el sector de la moda i el luxe a Andorra. Sempre estem intentant aportar la nostra 025

RkJQdWJsaXNoZXIy NDM0NTQ=