Revista Nadal Pyrénées 2022

032 ZLa generació Z, una de les més joves de la societat actual, és l'encarregada de marcar avui el rumb de la moda i les tendències. Una generació disruptiva que es mou com el peix a l'aigua pel gènere fluid, amb el seu llenguatge propi i sense por d'experimentar. La que dia rere dia busca la seva manera d'expressar-se sense por de res mentre fuig dels estereotips socials. És així la nova relació dels joves amb la moda. Si els mil·lennistes destacaven pel back to basics —la tornada a les peces bàsiques de fons d'armari, atemporals i de qualitat en colors neutres—, la generació Z busca tot el contrari: peces amb què poder expressar-se, colorides, diferents, disruptives i de gènere fluid. És el que senten i així s'hi identifiquen a través de la moda. El jovent nascut entre mitjan i final de la dècada dels 90 i fins als 2000, aproximadament, és el que pertany a aquest grup que avui dia pren les regnes del món de la moda, una generació nascuda i criada en un entorn 100 % digital. La seva influència és tal que cada dia són més les firmes que se sumen a aquesta nova identitat en què els joves se senten còmodes i segurs. Firmes que busquen peces sense gènere ni etiqueta, que facin sentir bé qualsevol persona que les porti, que els facin notar que la moda també està de part seva i que fomenten, així, la revolució de la moda sense gènere. La generació i lamoda, Les peces de gènere neutre són les que defineixen millor la relació de la generació Z amb la moda. la relaciómés disruptiva Foto: Getty Images .

RkJQdWJsaXNoZXIy NDM0NTQ=