Si vols donar-li una segona vida a les teves bosses de luxe, vine a conèixer el nostre servei Gallery Second Life a Pyrénées.
- En què consisteix el projecte Gallery Second Life?
La iniciativa pretén donar una oportunitat a aquelles bosses de luxe que ja no fem servir. Oferim al propietari/ària de l'article que pugui renovar la seva selecció de bosses, al mateix temps que t'ajudem a finançar la pròxima compra. A més, així s'augmenta el cicle de vida dels articles i redueix la seva petjada mediambiental.
- Quins articles puc posar a la venda?
Aquelles bosses de luxe que estiguin en condicions òptimes per a la seva venda.
Busquem les icones atemporals més exclusives, tresors vintage i bosses que són tendència.
- Quines marques tenen més èxit en el vostre espai?
Les bosses més buscades són de Louis Vuitton, Prada, Balenciaga, Gucci o Loewe. També tenen molt èxit marques com Chanel, Hermés, Stella McCartney o Jimmy Choo.
- Què obtindré a canvi?
Taxarem i acordem amb el propietari/ària el preu que desitja rebre per la bossa. Oferim dues possibilitats per reemborsar aquesta quantitat si l'article es ven:
-Una Targeta Regal Gallery per utilitzar a les nostres botigues, a la qual li sumaríem un 10%. És a dir, si el preu acordat són 650 + 10% = 715 €
D'altra banda, també podem fer una transferència bancària.
- Com se sap el preu d’una bossa?
Ens basem en el preu actual de mercat actual i la demanda de la bossa, així com les condicions en què es trobi l’article.
- Les bosses són noves o de segona mà?
Comptem amb bosses dels dos tipus, ja que hi ha clients que no els han fet servir mai o ho han fet en ocasions comptades.
- És segur en temps de coronavirus?
El nostre protocol d'higiene i seguretat és estricte i es compleix amb cada una de les bosses que rebem per oferir garanties totals.
Inicialment les bosses passen per una desinfecció amb ozó, una neteja profunda i acaben amb un condicionament.
- Per què és tan important per Gallery la sostenibilitat?
En una indústria tan contaminant com la moda, ajudar al medi ambient i buscar formes sostenibles de preservar l'ecosistema, han de ser un imperatiu en la idiosincràsia de tots els que formem part del sector.
Per a nosaltres, participar en la sostenibilitat del planeta és una de les nostres prioritats, per això busquem sempre noves marques com Stella McCartney, Ganni o Boyish que aposten per una existència eco-responsable.