La firma espanyola Springfield ha presentat la quarta edició de l’etiqueta R[eco]nsider, elaborada a partir de peces de roba amb característiques sostenibles que representen el fort compromís que tenen amb el medi ambient.
La campanya per aquesta temporada de primavera-estiu sota el títol “R[eco]nsider your love” és una declaració d’amor al planeta i reivindica la sostenibilitat com una missió comuna que tots ens hi hauríem de sumar.

Aquesta línia comptarà amb més de 2,5 milions de peces de roba respectuoses amb el medi ambient i representa més del 15% del total de roba produïda.
- Utilitzen fibres naturals reciclades. Com a novetat fan ús de les fibres Lenzing EcoVero per a la col·lecció de moda de dona. És tracta d’una font renovable.
- Utilitzen cotó orgànic i representa el 56% del total de peces de roba produïdes sota aquesta etiqueta.
- Ús de tecnologies làser en els processos d’acabats del denim, estalviant així grans quantitats d’energia i entre un 50 i un 90% d’aigua.

La campanya R[eco]nsider està protagonitzada per dos ambaixadors molt arrelats a la naturalesa com són l’Adrián Villalba i la Michelle López. Troben l’equilibri perfecte amb aquesta col·lecció que a part d’adaptar-se al seu estil s’ha elaborat respectant el medi ambient i el planeta.